ha dames,
leuk om jullie zo te volgen! een leuk geschreven, uitgebreidde blog:) je maken er in ieder geval genoeg mee, maar dat was ook de bedoeling he!
Geniet ervan, we lezen jullie verhalen wel.
Gastenboek
mooie blog
Datum: 21-08-2012 | Door: AJ
Hoi meiden
Datum: 21-08-2012 | Door: nelleke havelaar
ff een berichtje van de schaikseweg, leuk om jullie blog te lezen, best spannend hoor zo'n reis en een hele ervaring om daar aan het werk te gaan. Succes en geniet van de mensen om je heen, die je denk ik heel dankbaar zullen zijn voor jullie hulp.
Groetjes de "Havelaartjes".
heey petra
Datum: 21-08-2012 | Door: mariando
heel veel succes daar in oeganda!!!
je zal wel heel veel verschillende indrukken krijgen, geniet er van het is een hele ervaring.
groetjes mariando
Hoi meiden,
Datum: 20-08-2012 | Door: Ome Leo
Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Wat hebben je een mooie blog gemaakt. Leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Een hele fijne, leerzame tijd toegewenst. Hartelijke groeten uit Beveland.
hoi!
Datum: 20-08-2012 | Door: loïs
succes meiden!
loïs
ps:leuk dat jullie z`n verhaal op blog zetten.
reactie op Blog
Datum: 20-08-2012 | Door: Meester Sturm en groep8
Beste Edith, Marianne en Petra
Wij hebben jullie verhaal gelezen. Wij zijn ongeveer net zo oud als dat meisje, als we indenken dat wij net zoiets zouden hebben vin- den wij het heel erg. Wij vinden het mooi werk wat jullie daar doen.
nog veel succes en wij gaan jullie volgen!!
Wij wachten op een nieuwe blog.
Een groet van groep 8 en meester Sturm
Re:reactie op Blog
Datum: 23-08-2012 | Door: Marianne
Hallo groep acht en meester Sturm;-)!
Wat leuk dat jullie de blog zo goed volgen! Leuk dat jullie over Oeganda werken! De meeste mensen hier weten niet waar Nederland ligt en begrijpen niet hoe het allemaal in NL werkt. Één mevrouw dacht dat er in NL alleen maar blanke mensen wonen en geen zwarte...
Hier vinden ze het heel bijzonder dat we blank zijn, geen zwart haar hebben en veel brood eten. Dat laatste zijn ze helemaal niet gewend, hier eten ze namelijk twee keer warm per dag.
Veel succes met het project! En als jullie vragen hebben kun je die gerust stellen!
Groetjes!
succes en een groet
Datum: 20-08-2012 | Door: erika
hoi petra
hier een groet voor allemaal
veel succes met je werk daar in uganda en ik hoop nog veel te lezen wat jullie daar beleven.
Eerste week Uganda
Datum: 20-08-2012 | Door: Eline
Hoi meiden,
Als ik jullie blogs lees, hebben jullie al enorm veel dingen meegemaakt wat zo anders gaat dan in Nederland!
Je hoofd zal wel opgeblazen zijn, zoveel indrukken! ;)
Wat grappig dat iedereen naar je toe komt om even de hand te schudden enzo.
Als ze dat in Nederland doen, zou je zeggen: 'Ga weg man, blijf van me af!:P'
Is vandaag jullie tweede werkdag? Hopelijk iets minder heftig dan dat meisje van 12. Wat sneu is dat zeg!
Liefs Eline
spin..
Datum: 20-08-2012 | Door: lisa
HoiHoi,
super leuk om dit allemaal te lezen!
En petra heb je al een spin gezien?;)
Liefs Lisa