Gastenboek

super!

Datum: 24-08-2012 | Door: janneke

Ha marianne,
Wat leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken daar. Geniet ervan.

Groetjes janneke uit veere

harde werkers;)

Datum: 23-08-2012 | Door: marcel

hoi leuk en mooi om te lezen van al jullie belevenissen! ik hoop het een beetje te blijven volgen en hoop ook dat jullie het naar je zin hebben.
suc6 met het helpen en blij maken van al die mensen daar.
marianne, hou je taai, geniet ervan en we hopen dat je weer veilig thuis mag komen.
groetjes marcel

Bedankt!

Datum: 23-08-2012 | Door: Edith, Petra en Marianne

Hallo allemaal!

Hartelijk bedankt voor al het medeleven op afstand! We waarderen het enorm dat er zoveel belangstelling is!

Groetjes EMP

Ha meiden!

Datum: 23-08-2012 | Door: Tante Suus & Suzette

Leuk om jullie ervaringen tot nu toe te lezen! Een hele stroom van informatie, maar voor jullie wel heel bijzonder om allemaal mee te maken. Alles wat nu bijzonder is zal over een paar weken wellicht niet meer dan normaal zijn! Een fijne tijd toegewenst!

Groetjes,
Tante Suus, Remco & Suzette, Alexander

Ha Marianne

Datum: 23-08-2012 | Door: André en Marijke

Gisteravond hebben we met veel plezier jullie aangrijpende, ontroerende, leuk geschreven, mooi vormgegeven blog gelezen en de foto's bekeken.

We hopen dat je een goede en leerzame tijd hebt daar, natuurlijk ook voor E en P ;).

Groeten uit Veere

Hoi Meiden

Datum: 22-08-2012 | Door: Fam. Hogendoorn

Wat hebben wij al veel over jullie werk gelezen! Leuk dat jullie al zoveel verteld hebben.Willen best even komen kijken, ( Lisa en Elze dan he!? )Groetjes..van de fam. uit Zijderveld


Succes!

Datum: 22-08-2012 | Door: Arda

Leuk om jullie blog een beetje te volgen. Link doorgekregen via Erika. Goede tijd toegewenst!

Groetjes Arda

mooi werk

Datum: 22-08-2012 | Door: remco van voorst

hallo juf.
wat mooi dat wij kunnen lezen wat u allemaal doet in uganda.
heel veel suc6 en plezier daar.

groeten van Remco en de rest van de familie

Wat een verhalen!

Datum: 22-08-2012 | Door: Willeke

Hi lieve Petra,

Met een voldaan gevoel schoof ik mn studieboekjes voor vandaag aan de kant, schonk ik een glas melk in en las ik vol genoegen jullie verhalen.
Wat maak je veel mee! Heel bijzonder om te lezen, hoe je van de ene op de andere dag een gigantisch ander leven meemaakt...
Geniet ervan joh,
ik blijf jullie verhalen lezen,
en hoop snel met je te appen;)

Wat een verhalen!!!

Datum: 21-08-2012 | Door: Paulien

Ha meiden,

Wat ontzettend leuk, mooi en interessant om jullie verhalen te lezen! Al zal het af en toe ook best heel pittig zijn lijkt me...
Geniet van alles en iedereen en we lezen graag weer over jullie ervaringen;-)

Liefs,
Bob, Paulien en Tim

Onderdelen 91 - 100 van 150
<< 8 | 9 | 10 | 11 | 12 >>