Veel succes !
Kzal vaak op jullie weblog kijken :)
Groetjes Eline
Gastenboek
Succes :)
Datum: 13-08-2012 | Door: Eline
Groet
Datum: 12-08-2012 | Door: Dineke Brouwer van de EHBO
Ik wens jeheel veel leerzamen momenten en veel plezier
vertrek....
Datum: 10-08-2012 | Door: Jan & Albethine, Anne, Julia, Geert en Lennart
Ha meiden,
Erg leuk om via deze manier te lezen en bij te blijven over jullie reis.
Dinsdag is het zo ver, nog even op hollandse bodem........
Genieten nog even van de rust en een voorspoedige reis toegewenst.
Groetjes van ons
wens
Datum: 10-08-2012 | Door: Reinier
suc6 meiden
Geniet ervan!
Datum: 09-08-2012 | Door: Aart Jan
Ik wens jullie een mooie tijd toe! geniet ervan, en hopelijk kunnen je veel nuttig werk doen.
weblog
Datum: 08-08-2012 | Door: lisa
leuke weblog!
tziet er leuk uit!!
Veel succes!
Datum: 08-08-2012 | Door: Arjan en Netty
Meiden, wij gaan jullie volgen en denken aan jullie!
Wens
Datum: 07-08-2012 | Door: Wim Sturm
Dag meiden,
We hopen dat jullie daar een goede en leerzame tijd zullen hebben, in dienst van de naaste!! Geniet er van en ..... denk ook nog eens af en toe aan het verre Holland
Nieuwe weblog
Datum: 18-07-2012 | Door: Edith
Leuk gedaan, zus:)
Re:Nieuwe weblog
Datum: 30-07-2012 | Door: Marianne
Inderdaad, tziet er leuk uit!