Ha allen,
Bedankt voor jullie reacties, nu al!:) We hopen zo weg te gaan; ik heb er heel erg veel zin in!
Gr. Edith
Gastenboek
Bedankt!
Datum: 14-08-2012 | Door: Edith
Heel veel plezier!
Datum: 14-08-2012 | Door: Terèse Keus
Ha meiden!
Leuk zo'n blog. Ik ga het zeker volgen!
Veel succes in Oeganda!
Reis....
Datum: 13-08-2012 | Door: Henk, Elza en Rik
Hoi meiden....
Nog heel even en dan hopen jullie de lucht in te gaan...! Spannend hoor!
We wensen jullie een heel goede reis toe en een mooie tijd in Uganda! We vinden het super leuk dat we jullie zo kunnen volgen!!
Succes!
Liefs ons
de weblog
Datum: 13-08-2012 | Door: fam Verweij
wij gaan jullie ook volgen,
zet er ook veel foto's op. we willen graag zien waar jullie terecht zijn gekomen.
liefs uit Veen
goede reis door lucht en wolken heen
Datum: 13-08-2012 | Door: opa en oma Lievense
We hopen dat jullie een hoop ervaring op doen en denk ook nog eens aan ons
succes
Datum: 13-08-2012 | Door: Wim van de EHBO
meiden laat een leuk en leerzaam leermoment van jullie leven worden, en laat het voor je gevoel slagen.
heel veel succes.
op de achtergrond blijf ik jullie volgen.
prettige reis en beleefd wat je ziet.
SUCCES
Reis
Datum: 13-08-2012 | Door: Leo kok
Een goede tijd toegewenst
Een hartelijke groet
Datum: 13-08-2012 | Door: Marie Eshuis
Edith, Marianne en Petra,
Helemaal super wat jullie in Oeganda willen gaan doen! Ik ga jullie zeker volgen en wens dat jullie er zelf ook "rijker" van worden!
Zet hem op!
Datum: 13-08-2012 | Door: Elize
Super leuke site! Ga jullie zeker volgen!
Zet hem op daar!:d Ben erg benieuwd naar jullie verhalen:)
Liefs Elize
veel plezier:)
Datum: 13-08-2012 | Door: Geraldine
heel veel suc6 en plezier daar,
en hopen dat jullie weer veilig over 3/6 maanden terug komen:)