Gastenboek

Bedankt!

Datum: 14-08-2012 | Door: Edith

Ha allen,

Bedankt voor jullie reacties, nu al!:) We hopen zo weg te gaan; ik heb er heel erg veel zin in!

Gr. Edith

Heel veel plezier!

Datum: 14-08-2012 | Door: Terèse Keus

Ha meiden!
Leuk zo'n blog. Ik ga het zeker volgen!
Veel succes in Oeganda!

Reis....

Datum: 13-08-2012 | Door: Henk, Elza en Rik

Hoi meiden....
Nog heel even en dan hopen jullie de lucht in te gaan...! Spannend hoor!
We wensen jullie een heel goede reis toe en een mooie tijd in Uganda! We vinden het super leuk dat we jullie zo kunnen volgen!!
Succes!
Liefs ons

de weblog

Datum: 13-08-2012 | Door: fam Verweij

wij gaan jullie ook volgen,
zet er ook veel foto's op. we willen graag zien waar jullie terecht zijn gekomen.
liefs uit Veen

goede reis door lucht en wolken heen

Datum: 13-08-2012 | Door: opa en oma Lievense

We hopen dat jullie een hoop ervaring op doen en denk ook nog eens aan ons

succes

Datum: 13-08-2012 | Door: Wim van de EHBO

meiden laat een leuk en leerzaam leermoment van jullie leven worden, en laat het voor je gevoel slagen.
heel veel succes.
op de achtergrond blijf ik jullie volgen.
prettige reis en beleefd wat je ziet.

SUCCES

Reis

Datum: 13-08-2012 | Door: Leo kok

Een goede tijd toegewenst

Een hartelijke groet

Datum: 13-08-2012 | Door: Marie Eshuis

Edith, Marianne en Petra,
Helemaal super wat jullie in Oeganda willen gaan doen! Ik ga jullie zeker volgen en wens dat jullie er zelf ook "rijker" van worden!

Zet hem op!

Datum: 13-08-2012 | Door: Elize

Super leuke site! Ga jullie zeker volgen!
Zet hem op daar!:d Ben erg benieuwd naar jullie verhalen:)

Liefs Elize

veel plezier:)

Datum: 13-08-2012 | Door: Geraldine

heel veel suc6 en plezier daar,
en hopen dat jullie weer veilig over 3/6 maanden terug komen:)

Onderdelen 131 - 140 van 150
<< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 >>