Gastenboek

wat een ervaringen!

Datum: 16-08-2012 | Door: Jolanda

Hoi Edith,

Zo, wat een ervaringen in 3 dagen! Erg leuk om te lezen en jullie zo te kunnen volgen. Dat is nog eens iets anders dan rustig in de wekeromse bossen vertoeven. We wensen jullie een goede, leerzame tijd en succes met je 1e werkdag morgen!

Groeten Willem & Jolanda, Niek, Tjeerd en Bas

Eindelijk nieuws!

Datum: 16-08-2012 | Door: fam Kouwenhoven

He he, na jullie vertrek hebben we veel gefantaseerd over hoe jullie het zouden hebben. Nu weten we het..... we zouden graag een kijkje willen nemen.
Liefs van Aarnoud,Gerry Luuk, Rosalie en Brechtje

Werk

Datum: 16-08-2012 | Door: Andrea

Leuk om jullie eerste blog te lezen! Al veel meegemaakt dus..
Ben benieuwd hoe het vandaag was om te werken?!
Heel veel succes!

Groetjes, Andrea

Leuke blog

Datum: 16-08-2012 | Door: Leendert & Lydia de Witte

Ha meiden,

Leuk om dit allemaal zo te volgen. Een leuke blog over jullie vlucht en busreis. Je had het natuurlijk wel kunnen verwachten dat jullie op de foto gezet werden toch?! ;-) Kijk maar uit met wat jullie thuiskomen... :-P

Veel suc6 met het wennen daar en natuurlijk ook met het werken. We zullen het in ieder geval volgen!

Hartelijke groeten,
Leendert & Lydia

Aankomst....

Datum: 16-08-2012 | Door: Henk,Elza en Rik

Hé!!! Wat leuk om weer iets van jullie te lezen!
Fijn dat jullie goed zijn aangekomen na zo'n bijzondere reis!
Geniet ervan en werkze morgen!!

Aankomst!

Datum: 15-08-2012 | Door: Petra

Ik hoop dat jullie ondertussen aangekomen zijn! 'k Ben erg benieuwd!

Re:Aankomst!

Datum: 16-08-2012 | Door: Nellebel

Hallo meiden,

Wat een leuke blog! het is goed te volgen;) een fijne tijd gewenst! Succes vrijdag.

Groetjes,
Nell

wij gaan jullie volgen!

Datum: 15-08-2012 | Door: meester sturm en groep7

Beste Edith, Marianne en Petra

Wij groep 7 en meester Sturm willen jullie gaan volgen.
Wij willen op de berichten die jullie op de website achterlaten een reactie geven.
Omdat wij over Oeganda aan het werken zijn.
Wij hopen dat jullie veel foto`s maken dan kunnen wij die bekijken.
Veel succes en we hopen dat je/jullie bij ons in de klas komt vertellen.

Hartelijke groeten van:
Meester Sturm, Sanne, Jeanine, mathilde, Chico, Mart – Jan, Joanne, Arjen, Noralie, Coert, Anne, Bram, Casper, Arieke, Marc, Joëlle, fleur, Tim, Henrieke, Esther, Marnella, Ronald, Denise, Niels, dirk–Jan, Leonie, Mirjam en Annet,

Re:wij gaan jullie volgen!

Datum: 15-08-2012 | Door: Meester Sturm

Leuk groep 7 dat jullie dit doen, maar intussen zijn jullie wel groep 8 geworden!!!!!

WS

In het luchtruim!

Datum: 14-08-2012 | Door: Adriana

Hoi Marianne en anderen, jullie zitten in de lucht! Heel veel plezier en sterkte daar! Er wordt aan jullie gedacht! En als je er een maal bent vliegen de 3 maanden vast zo om;)
Liefs Adriana en Theo

Onderdelen 121 - 130 van 150
<< 11 | 12 | 13 | 14 | 15 >>