Ha Marianne (en andere meiden;)
Wat een bijzondere, mooie en gezellige verhalen. Jullie maken daar heel veel mee, maar doen denk ik ook heel dankbaar werk. Veel sterkte, maar ook geniet ervan.
Hier in R'dam gaat alles goed hoor. Gisteren ben ik verrast met een verlate verjaardagsparty;) we hebben de knuffel van Job maar een shawl aan gedaan, dan lijkt hij iets meer op jou:)
Groetjes Leanne en Jaap
Gastenboek
wat een verhalen;)
Datum: 28-08-2012 | Door: Leanne
blog
Datum: 27-08-2012 | Door: groep8 en Meester Sturm
hallo meiden,
Wij hebben gelezen wat je op onze reactie heb geschreven.
Zouden jullie er altijd willen blijven wonen?
Of valt het tegen?
De Mevrouw dacht dat in Nederland alleen maar blanken wonen.
Dat vinden wij heel erg logisch. Maar wat vinden die kinderen ervan?
groetjes groep8 en Meester Sturm
Re:blog
Datum: 01-09-2012 | Door: Edith, Petra en Marianne
Ha groep 8!
Leuk jullie vragen. We zullen ze beantwoorden.
Jullie vroegen of wij hier willen blijven wonen. Nou dat lijkt ons toch maar niets, zo ver van Nederland vandaan, geen familie en vrienden om je heen en geen Hollands eten.... We vinden het wel leuk om hier een paar maanden te wonen en voor de kinderen te zorgen, maar we zijn ook blij als we weer naar NL mogen gaan.
In jullie tweede vraag vroegen jullie wat de kinderen van Nederland vinden. Dat is nog moeilijk te beantwoorden, want de kinderen hebben zulke vragen nog niet gesteld. Wel vinden ze het bijzonder dat wij blank zijn en dat ons haar heel anders aanvoelt dan hun haar...
Hoe is jullie repetitie gegaan over Oeganda?
Ha Edith
Datum: 25-08-2012 | Door: Erwin & Ellen en Joël
Wat een verhaal schrijf jij, krijg het gevoel dat ik om het hoekje mee kan kijken. Je bent daar niet alleen juf maar vooral pleeg, altijd al gedacht dat je allround was! Gaaf om mee te lezen!
Groetjes Ellen
Edith en Petra
Datum: 25-08-2012 | Door: Jos
Hoi hoi
Hoe gaat het met jullie. Heb je al een olifant gezien? Ik zag Petra op de foto naast een bruine man zitten. En Petra hoe bevalt dat? Edith wat fijn dat je al een beetje opknapt.En Petera en Edith hebben jullie al een paar mensen kunnen helpen? En Petera en Edith kunnen jullie al een beetje engels? nou ik hoop dat jullie daar nog een hele hele hele goede tijd krijgen bij die kleine zwartjes.
Groetjes van Jos .
Ha meiden
Datum: 25-08-2012 | Door: Eline vWdJ
Ha meiden!
Ik dacht: laat ik weer es even kijken en zowaar weer twee lange verslagen die k nog niet had gelezen! Heel leuk, zulke gedetailleerde verhalen! Zie de snuitjes van de kinderen al helemaal voor me! Hoop dat jullie ervan genieten! Zijn je al weer helemaal beter inmiddels? Veel succes met alles!
X Eline
groep 4/5
Datum: 25-08-2012 | Door: Corrie Dieoeveen
Ha Edith en de anderen, even een berichtje uit Harskamp.We vertellen veel over je aan de klas. Maandag laat ik ook wat foto´s zien. Bedankt dat jullie ons zo leik op de hoogte houden ook d.m.v. foto,s. Erg leuk! Je moet de hart. gr. hebben van de kids. Het is erg gezellig in de klas! we wensen jullie nog veel werkplezier en bovenal Gos Zegen toe! Hart. gr. Corrie
Ff kijken of er weer een nieuwe bericht is....
Datum: 24-08-2012 | Door: Arjan, Netty en Marijn
Hoi meiden,
Ff kijken of er weer een nieuw bericht is. Zoveel indrukken dat jullie daar op doen moet wel geweldig zijn! Goed weekend daarzo!
Groetjes,
ons
Blog
Datum: 24-08-2012 | Door: Henk, Elza en Rik
Hoi meiden!
Wat vinden wij het leuk om jullie uitgebreide verhalen over Uganda te lezen!
En wat mooi wat jullie daar allemaal doen en meemaken! Stiekem zou ik best eens bij jullie willen kijken hoor!
Veel succes!
Geweldig.
Datum: 24-08-2012 | Door: Jerry & Erika
Hej meiden,
Hele mooie, bijzondere verhalen en prachtige foto`s. We zien het al helemaal voor ons dat jullie daar zijn. Sterkte met alles! Wat hebben wij het in NL dan goed.
We gaan jullie volgen.
Liefs Jerry & Erika