Gastenboek

blog 8/11

Datum: 09-11-2012 | Door: Jerry & Erika

Blijft leuk om de blogs bij te houden.
Geniet nog maar even met z`n drieen.
Edith en Marianne alvast goede reis toegewenst.
Peet... we blijven je volgen.
Goed weekend.
Liefs

bijna naar huis!

Datum: 07-11-2012 | Door: lisa

hee edith,
weer lekker bijna naar huis hé!
heb je je koffer al gepakt?
fijne reis terug!!
groetjes aan peet en marianne.

Greetz lisa

Re:bijna naar huis!

Datum: 07-11-2012 | Door: Edith

Ha!

Ja, dank je! Maar ik wil hier ook nog wel even blijven hoor...:) Zo lekker warm, zulke lieve kindertjes en zoveel hoeft er niet in m'n koffer op de terugweg:) Dus tja...het gaat helaas al opschieten! Maar natuurlijk wel weer heerlijk om de fam. weer te zien:)

Gr. Edith

Ha zus

Datum: 05-11-2012 | Door: AJ

Ha mar, hoe ist? al bijna weer terug man!
We maken je bed alvast weer op. heb je een jas bij je? je oren vriezen hier al bijna eraf:)

Wat wil je eten als je thuiskomt? bonensoep ofzo?

Tot binnenkort, en een hele goeie reis he. doe de groeten maar aan je mede-pioniers.

aftellen

Datum: 02-11-2012 | Door: corjan en els

Ha Marianne en de rest,
de laatste loodjes! Moeilijk maar misschien ook weer fijn om straks weer naar huis te gaan....
Veel succes met de laatste week en alvast een goede terugreis gewenst.!

C & E en de meiden

Groeten uit veere

Datum: 01-11-2012 | Door: Andre

Ha marianne, wat maak je veel mee zeg, wat bijzonder om dit allemaal mee te maken. Het einde is in zicht...wij denken dat dit wel heel dubbel zal zijn. Weer fijn naar huis, maar wat laat je daar allemaal achter! Sterkte de laatste weken en een goede reis toegewenst.

Groeten van Andre, Marijke en de guusjes

Aan Marianne en vriendinnen

Datum: 27-10-2012 | Door: Petra Peene

Van tijd tot tijd heb ik jullie blog gelezen. Wat hebben jullie ontzettend veel meegemaakt en heel veel ervaring opgedaan.
Wat mooi dat je in een paar maanden zoveel voor anderen kan betekenen. Sterkte nog in de laatste weken of dagen, ook bij het weer afscheid nemen en D.V. een goede terugreis.

Hartelijk gegroet van Petra Peene en gezin uit Middelburg

Groet uit Bodegraven

Datum: 26-10-2012 | Door: Lourens & Elsbeth

Ha Edith,
Eindelijk weer es rustig de tijd gehad om jullie blog verder te lezen. Weer veel mooie, heftige, lachwekkende verhalen. Bizar wat jullie meemaken.
Sterkte straks met afscheid nemen. Dat gaat je denk ik nog moeilijk vallen....

Geniet van de laatste weken,
Lourens & Elsbeth

Hallo

Datum: 25-10-2012 | Door: Eline vWdJ

Heej!
Net de laatste blog gelezen en de nieuwste foto's bekeken. Wat een prachtige foto's zeg, vooral die van Susan met Ben vond ik mooi. Fijn dat het weer wat rustiger is geworden.
Haha die uitzending van de EO ga ik kijken hoor! En wat leuk dat jij nog wat op school kan betekenen Edith (of niet;) Veel succes weer!
xx Eline

foto's

Datum: 22-10-2012 | Door: lisa

Hee nichten,
wat zal jij weer moeten wennen op school, edith!
en wat een leuke foto's!

liefs van ons allemaal

Onderdelen 41 - 50 van 150
<< 3 | 4 | 5 | 6 | 7 >>