Gastenboek

terug reis

Datum: 04-02-2013 | Door: Henk, Elza en Rik

Ha Petra!

Inmiddels zit je tijd in Uganda er weer op.... goed gedaan meid!
Sterkte met afscheid nemen en we wensen je een goede terug reis toe!
We hopen je snel weer te zien!

Liefs uit Veen

Laatste daagjes

Datum: 04-02-2013 | Door: Marianne

Ha Peet!
You did it!!!
Sterkte met afscheid nemen!! Geef Fiona, Sylivia en Susan een knuffel van mij!
X Mar

Je laatste week ....

Datum: 30-01-2013 | Door: Fam. Sturm

Hallo Petra,
Nu is het echt de laatste week in Oeganda he?Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en zoveel voor die kindjes daar mocht betekenen. Maar hier in ons winterse Holland is het ook nog goed toeven hoor!
Hartelijk welkom en een hele goede reis toegewenst DV. volgende week!

Nog even!

Datum: 26-01-2013 | Door: Edith

Succes en geniet nog even!
Geef ze nog een knuffel van mij! Michael, Charles...:)

Blog 21/1

Datum: 22-01-2013 | Door: Jerry & Erika

Hej Peet,
Er is weer genoeg gebeurt zo te lezen. Ongelooflijk dat je nog maar 2 weekjes daar in Afrika ben. Hier heeft het behoorlijk gesneeuwd en is het echt winter tot nu toe.
Michael blijft je lievelingetje he??!! ;-)
Liefs Jerry & Erika

...

Datum: 14-01-2013 | Door: Martin & Elize

Wauw.. wat een leuke foto's. Snap wel dat je dit gaat missen. Ah.. wat kunnen die kinderen toch stralen!! Super schattig. We zijn echt super benieuwd naar al je verhalen. We volgen je wel, maar in het echt verhalen horen is nog leuker:)!. Kom als je terug bent maar gauw langs!:D
Geniet nog van elke dag daar.. de tijd vliegt!!!
Maar.. voor ons kan het niet snel genoeg gaan:P:).

Liefs Ons

...

Datum: 11-01-2013 | Door: lisa

Tjaa..tis nou bijna voorbij he?
geniet er nog maar ff van!!
Liefs

...

Datum: 01-01-2013 | Door: jorian en tresita

heej
mooie verhalen hoor op je weblog je kan er wel een boek over gaan schrijven joh. foto,s zijn ook mooi alleen we zijn benieuwd naar jou hoe jii erbij loop en je afrikaanse outfit;) geniet nog even van je laatste maandje.

liefs belletjes

Kerst

Datum: 01-01-2013 | Door: Jerry & Erika

Wat een leuke foto`s Peet! Ze hebben er idd een leuk kerstsfeertje van gemaakt ondanks het warme weer :)
Wat een super kapsel van apio Ruth, dreadlocks met kraaltjes, die meisjes hebben zulk lastig haar... maar dit staat echt cool.
En Michael heeft echt een lieve glimlach.
Ik vind de kindjes vaak wel ouder lijken dan ze zijn, of is dat gezichtsbedrog op de foto? Komt misschien door hun donkere huidje.
Je moet maar een leuke powerpoint maken als je terug kom, dan komen jouw verhalen vanzelf wel.. :-O
X

Ha zus

Datum: 31-12-2012 | Door: Edith

Hoi!

Heerlijke blog en gave foto's, super! Wat zien baby Simon, Dennis en Joseph2 er goed uit!!! Please, stop er ff 1 in je koffer...
En de meiden...:) Sylivia met d'r buikpijn:)
Slaap lekker vandaag en tot spreeks heel snel:)

Gr. Edith

Onderdelen 21 - 30 van 150
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>