Hoihoi,
Heerlijk om weer zo'n blog te lezen. Echt super leuk!!
Het zal ff wennen zijn, maar jij red je wel!:)..
Geniet nog maar van de tijd dat je daar ben!
Werkse weer van de week!!
Liefs Martin & Elize
Gastenboek
Tweede deel
Datum: 19-11-2012 | Door: Martin & Elize
Re:Tweede deel
Datum: 07-12-2012 | Door: Bernard en Joke
Petra,
Mooie ervaringen en zo te lezen zit je daar goed op je plek. Prachtig hé die ouderen kinderen! Joke en ik kijken iedere avond uit naar het bloq van Els en leven op onze manier mee. We blijven je volgen en voor jou en het hele spul daar bidden! O. ja mocht je Helen tegen komen .........laat ze aub stoppen met bidden voor sneeuw in Holland! Er ligt meer dan genoeg!
Petra is een heldin
Datum: 19-11-2012 | Door: Willeke
Zie onderwerp
Ghehe
Geniet van de zon, honnepon!
Re:Petra is een heldin
Datum: 19-11-2012 | Door: Iemand die dat ook vindt:)
Ik sluit hier bij aan:)
Re:Re:Petra is een heldin
Datum: 20-11-2012 | Door: Marianne
Zeker!
vet!!
Datum: 15-11-2012 | Door: Esther Struik
Heeee!!
Ik geniet echt van jullie blog!
Petra, succes, jij mag nog 3 maanden genieten van de kids en vooral... de kiddo''s van jou!
Liefs Esther
alleen..
Datum: 14-11-2012 | Door: lisa
Hee'
Nu ben je alleen..zeker wel ff wennen?
nog 3 maandjes..dan ben je er ook weer!Gezellig:)
Liefs Lisa
Holland is cold
Datum: 13-11-2012 | Door: Aunty Edith
Aunty Petra!
Geniet nog even 3 maandjes van alle bottles, daipers, latrines:), power (on/off), bips, songs and so more...:)!
Greetings from Holland...with love...;)
op de helft.............
Datum: 10-11-2012 | Door: fam. Sturm
Nou Petra, het zal wel stil zijn zonder Edith en Marianne maar jij bent nu ook op de helft he?
Sterkte de komende tijd en we wensen je de zegen van de Heere toe bij het werk dat je daar nog mag blijven doen.
De hartelijke groeten van Fam. Sturm uit Middelburg
Goede reis!
Datum: 09-11-2012 | Door: Fam. Overbeeke
Hoi,
Lees net jullie blog weer! Marianne en Edith; goede reis terug met al dat gehobbel over de wegen ;-) Petra, we blijven je volgen! Voor je het weet ben je ook weer terug in dit koud kikkerlandje.
Groetjes,
Arjan, Netty en Marijn